ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ :
1.Το μείγμα μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν σήμερα οι γυναικείοι αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί. 2.Ο τρόπος και ο βαθμός με τον οποίο συμβάλει στην τοπική ανάπτυξη η δράση των αγροτουριστικών συνεταιρισμών. 3.Η χρήση ΤΠΕ από τους μαθητές για την προβολή των προϊόντων και των δράσεων των γυναικείων αγροτουριστικών συνεταιρισμών(μπλογκ, κοινωνικά δίκτυα)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
1.Ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας και ομαδοκεντρικής εργασίας. 2.Σύνδεση της σχολικής κοινότητας με μια τοπική ενέργεια κοινωνικής επιχειρηματικότητας 3.Γνωριμία με μια μορφή επιχειρηματικότητας που υπερασπίζεται τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης 4.Χρήση των ΤΠΕ για την προβολή των γυναικείων αγροτουριστικών συνεταιρισμών 5.Παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σε θέματα διαδικτυακής προβολής στους συνεταιρισμούς από τους μαθητές(μαθητής –δάσκαλος) 6.Προώθηση της εφαρμοσμένης μάθησης μέσα από πραγματικά ζητούμενα και δεδομένα. |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου