Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος
ΜΗΝΑΣ
Ανάλυση εργασιών και ανάθεση αρμοδιοτήτων στα μέλη της ομάδας
Διερεύνηση Θέματος στο διαδίκτυο
Κατασκευή σχετικών ερωτηματολογίων
Α)για τη συνδρομή των συνεταιρισμών στην τοπική βιώσιμη ανάπτυξη
Β) για το βαθμό ικανοποίησης των πελατών
2ος ΜΗΝΑΣ
Διανομή ερωτηματολογίων
Επισκέψεις στου Συνεταιρισμούς
Α φάση καταγραφής(φωτογράφηση, περιγραφή υφιστάμενης κατάστασης)
Παραγωγή πολυμεσικών εφαρμογών για το διαδίκτυο
Έναρξη δημιουργίας μπλόγκ και ομάδων σε κοινωνικά δίκτυα
3ος ΜΗΝΑΣ
Διανομή ερωτηματολογίων
Επισκέψεις στου Συνεταιρισμούς
Α φάση καταγραφής(φωτογράφηση, περιγραφή υφιστάμενης κατάστασης)
4ος ΜΗΝΑΣ
Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων
Ανάλυση συμπερασμάτων για το βαθμό ικανοποίησης των πελατών και πρόταση για νέο μείγμα μάρκετινγκ με προσανατολισμό στις δυνατότητες  του ηλεκτρονικού εμπορίου

5ος ΜΗΝΑΣ
Παρουσίαση
-Διαδικτυακή της εργασίας μέσω του μπλόγκ
-Στην τοπική κοινωνία με δελτίο τύπου
-Στην τελετή λήξη των σχολικών μαθημάτων(θα κληθούν εκπρόσωποι των  συνεταιρισμών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου